Dé organisatie voor ouderen en mensen met een verstandelijke beperking in Oost-Nederland
header afbeelding

Klacht

Bespreek een klacht eerst met de direct betrokkene of diens leidinggevende. Kom je er niet uit, dan kan je een klacht indienen. Dat doe je bij de klachtencommissie. Die werkt onafhankelijk van de Baalderborg Groep. De cliëntvertrouwenspersoon kan je helpen bij het indienen van de klacht en tijdens afhandeling ervan. Na ontvangst van de klacht, onderzoekt de voorzitter van de klachtencommissie met jou of er kan worden bemiddeld. Is dat mogelijk, dan begeleidt een lid van de klachtencommissie jou daarin. Leidt de bemiddeling niet tot een oplossing dan start de formele klachtenprocedure. Wil je daarover meer informatie, neem dan contact op met de ambtelijk secretaris. Hij is te bereiken op de telefoonnummers (0523) 287 109 en (06) 574 186 03 of via mail. Wil je direct een klacht indienen, gebruik dan het formulier hieronder.

Klachtenformulier

Optioneel
Bellen Mailen